טוען אירועים
  • אירוע כבר עבר.

« All אירועים

מייקל גרייבס סולן אגדת הפאנק MISFITS

יולי 16 @ 7:30 pm - 11:00 pm IDT

מייקל גרייבס סולן אגדת הפאנק MISFITS
במופע מיוחד Best Of Misfits בתל אביב !
16/7 גגרין תל אביב
מאתיים כרטיסים ראשונים במבצע כאן:
https://ravenmetal.co.il/product_info.php?cPath=73…
מי לא מכיר את אגדת הפאנק האמריקאית The Misfits? עם הלוגו האייקוני של הגולגולת/מפלצת שנמכר כיום ברשתות הביגוד הגדולות ועל תיקים, להקת הפאנק האגדית שנחשבת לאחת הנערצות על Metallica (שהקליטו לה קאבר) ועל שורה ארוכה של אמני רוק ומטאל, הלהקה שאפילו גאנס אנד רוזס הקליטו לה קאבר (Attitude), גם Green Day (Hybreed Moments) וגם My Chemical Romance (Astro Zombies) הלהקה שהשפיעה על כמות עצומה של אמנים מכל קצוות המוזיקה האלטרנטיבית, הלהקה שזכתה להצלחת ענק באייטיז עם הסולן הענק גלן דנציג רק כדי לעשות קאמבק מפואר בניינטיז עם הסולן מייקל גרייבס ולהגיע בעזרת ה MTV לכל בית בעולם.
גרייבס, אמריקאי תומך ישראל שמח מאד להגיע להופעה בתל אביב דוקא עכשיו
מייקל גרייבס (MISFITS) הצטרף לאגדת ה-Horror Punk בשנת 1995 והוציא איתם שני אלבומי מופת "American Psycho" משנת 1997 ו-"Famous Monsters" משנת 1999. גרייבס תרם ללהקה עם שירים מצליחים כגון "Dig Up Her Bones," "American Psycho," "Scream," "Crying on Saturday Night," ועוד.
להקת הMisfits התחילה את פעילותה בשנת 1977 בהובלת גלן דנציג יחד עם הבסיסט ג'רי אונלי ואחיו הקטן, דויל וולפגנג פון פרנקנשטיין על הגיטרות. ה – Misfits הפכו ללהקה היסטורית וקלאסית בעולם ה-Punk וכן בעולם המטאל והרוק הכבד. ויצרו להיטים כמו "Die, Die My Darling," "Last Caress," "We Are 138," "Skulls," ועוד.
במשך מעל לעשור ניהלו גלן דנציג ו-אונלי קרב משפטי על זכויות יוצרים ועל שם הלהקה ,"The Misfits" לבסוף אונלי ניצח במשפט והקים את הלהקה מחדש יחד עם אחיו, המתופף ד"ר צ'אד, וכמובן מייקל גרייבס כסולן.
גרייבס מגיע למופע אחד בתל אביב בתאריך ה16.7 וישיר מעל ל-30 שירים מכל שנות פעילות המיספיטס.
אורח: אהרון רגוזה Shredhead
מטאליקה בקאבר ל Misfits
https://www.youtube.com/watch?v=xYQ2rJUT0Vg
גאנס אנד רוזס בקאבר ל Misfits
https://www.youtube.com/watch?v=1FPPMYpjB9g
גרין דיי בקאבר ל Misfits
https://www.youtube.com/watch?v=eCg4OtKkIfI

פרטים

תאריך:
יולי 16
זמן:
7:30 pm - 11:00 pm IDT
אירוע קטגוריות:
,
אירוע תגיות:
, , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לחצו לצ'אט
דילוג לתוכן